loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 119 1395/03/02 نظرات (0)

درمان پزشکی مشکلات پرمویی در خانم ها
درمان پزشکی مشکلات پرمویی در خانم ها

درمان پرمویی:

یکی از مشکلات برخی از خانم ها پرمویی می باشد که به دلیل بالا بودن سطح آندروژن ها (هورمون های مردانه) بوجود می آید . البته می بایستی مقدار هورمون های موجود در خون از جمله هورمون تستوسترون را بوسیله ی آزمایشاتی اندازه گیری کرد تا مطمئن شد پرمویی ناشی از بالا بودن هورمون های مردانه است .

پس از انجام آزمایشات لازم پزشک در صورت بالا بودن مقدار آندروژن ها در خون جهت بررسی وجود تومور یا کیست در تخمدان ها و غدد فوق کلیه (آدرنال) سونوگرافی و یا سی تی اسکن تجویز می کند .

در صورت وجود تومور یا کیست در تخمدان ها و غدد فوق کلیه (آدرنال) درمان های پزشکی لازم از سوی پزشک انجام می گیرد که این درمان ها مقداری از پرمویی را رفع می کند . البته درمان هیرسوتیسم اغلب شامل درمان خانگی و درمان پزشکی رفع موهای زائد و مصرف دارو می باشد .

درمان پزشکی مشکلات پرمویی در خانم ها

قرص های ضدبارداری با جلوگیری از تولید آندروژن توسط تخمدان ها بوسیله ی هورمون های استروژن و پروژستین در خود , داروهای ضد آندروژن با جلوگیری از متصل شدن آندروژن ها به گیرنده هایشان در بدن و پمادهای موضعی با کند کردن رشد موها ازجمله داروهایی هستند که پزشک در این زمینه تجویز می کند .

البته می توان از روش های درمانی مانند الکترولیز و لیزر نیز جهت رفع موهای زائد استفاده کرد . الکترولیز با وارد کردن جریان الکتریسیته توسط سوزن های نازکی به فولیکول هر مویی آن ها را تخریب می کند . روش الکترولیز درد داشته و می توانید از بی حس کننده موضعی جت کاهش درد استفاده کنید . لیزر فقط بوسیله ی پزشک متخصص پوست انجام می گیرد و فولیکول های مو را بطور کامل از بین برده و و از رشد موهای جدید جلوگیری می کند . خطرات لیزر موهای زائد، سوختگی و کبودی پوست می باشد به همین دلیل توصیه می شود حتما لیزر نزد پزشک متخصص پوست انجام گیرد .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت