loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 47 1395/03/02 نظرات (0)

رعایت چند نکته از حساسیت دندان و درد دندان

رعایت چند نکته از حساسیت دندان و درد دندان

این روزها خیلی ها از درد دندان به پزشک مراجعه می کنند.درد دندان خیلی فشار به انسان وارد میکند که باعث کلافه شدن می شود.تقریبا از هر ۸ نفر، تقریبا یک نفر دندان های حساس دارد.حساسیت دندان ها از مسواک زدن نامناسب و همچنین از مصرف بیش از حد خوراکی های شیرین،بوجود می اید.

شما می توانید با رعایت چند نکته از حساسیت دندان و درد دندان دوری کنید.

۱-آرام مسواک زدن:یکی از عواملی که باعث درد دندان و حساسیت دندان شما می شود ,مسواک زدن نامناسب شما است ,زیرا با مسواک زدن نامناسب باعث می شود لثه های شما آسیب ببیند و همچنین شما دچار حساسیت دندان می شوید.اما شما می توانید با زدن مسواک بصورت صحیح و ارام که در طول یک روز دو مرتبه توصیه می شود به اینصورت که هر بار ۵ دقیقه توسط یک مسواک نرم و با کیفیت دندان ها را مسواک بزنید.(طرز صحیح مسواک زدن :شما می توانید با زاویه ۴۵ درجه سطح بیرونی دندانها را به آرامی و با دو حرکت بالا و پایین و حرکت به طرفین مسواک بزنید,همچنین از مسواک ها زبر استفاده نکنید)

رعایت چند نکته از حساسیت دندان و درد دندان

۲-استفاده از خمیردندان ضد حساسیت:شما با استفاده از خمیر دندان های ضد حساسیت ضد دندان که حاوی ترکیبی می باشد ,می توانید در طول روز دو بار از آن استفاده کنید.

۳-استفاده از دهانشویه های فلوراید:با استفاده از این دهانشوی پس از مسواک زدن ,باعث تقویت مینای دندان شما می شود و از بروز حساسیت دندان شما جلوگیری میکند.

۴-اجتناب از نوشیدنی های اسیدی:شما با پرهیز از مواد ها و خوراکی های اسیدی مانند گوجه فرنگی یا لیمو که حاوی اسید بالایی هستند,خود داری کنید تا مینای دندان شما از بین نرود و دندان های شما دچار حساسیت نشود.

۵-استفاده از محافظ دندان: اگر شما دچار دندان قروچه هستید باید از محافظ دندان استفاده کنید.زیرا دندان قروچه خود عاملی برای افزایش آسیب به دندان است.

۶-اگر حساسیت شما بیش از حد می باشد باید  به دندان پزشک مراجعه کنید,تا از اسیب بیشتر به لثه و بیماری لثه رها شوبد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت