loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 159 1394/12/23 نظرات (0)

سرم مو برای از بین بردن گره خوردگی موها / آموزش تهیه سرم مو

سرم مو برای از بین بردن گره خوردگی موها / آموزش تهیه سرم مو

سرم مو برای از بین بردن گره خوردگی موها

وقتی بچه بودم موهای بلندی داشتم. مادرم از من می‌خواست موهایم را با شامپو بشویم بعد می‌نشست و با یک دستگاه شکنجه کننده (به نام شانه) گره‌خوردگی‌های موهایم را باز می‌کرد. زجرآور بود. زیرا موی من وز بود و دائم گره می‌خورد. موها به قدری به هم گره خورده بود که فقط به زور شانه می‌شد آن‌ها را از هم باز کرد و در این حالت صدای باز شدنشان را می‌شنیدم...
چند سالی وقتی بیدار می‌شدم موهایم گره خورده بود و هر وقت جایی می‌رفتم که باد می‌وزید موهایم به هم می‌ریخت و مجبور بودم دوباره شانه‌شان کنم. کسانی که موی بلند دارند درکم می‌کنند.

چقدر بد شد که تا همین حالا در مورد اسپری گره باز کن یک دقیقه‌ای چیزی نمی‌دانستم. مطمئناً در بازار، محصولات برطرف‌کننده گره مو وجود دارد اما این یکی هزینه کمی دارد و به خوبی عمل می‌کند! و با موادی ساخته می‌شود که از قبل دارید! در اینترنت نسخه‌های متعددی برای این سرم مو وجود دارد. اما من آزمایش‌هایی روی آن انجام دادم تا به سرمی با استانداردهای دقیق و کاملاً علمی تبدیل شد.

برای درست کردن این سرم به مواد زیر نیاز دارید:
  • یک بطری اسپری خالی
  • 3-2 قاشق غذاخوری نرم کننده معمولی
  • آب داغ (نه جوش)
  • روغن زیتون یا نارگیل
      سرم مو برای از بین بردن گره خوردگی موها / آموزش تهیه سرم مو

مراحل

  • دو تا سه قاشق غذاخوری از نرم کننده مورد علاقه خود را در بطری بریزید.
  • بقیه بطری را با آب داغ پر کنید. به این ترتیب نرم کننده سریعاً حل می‌شود و در کف بطری جمع نمی‌شود.
  • اگر دوست دارید، برای عطر و بوی آن دو تا سه قطره روغن ادام یا نارگیل اضافه کنید.
  • بطری را تکان دهید!
  • مایع به دست آمده را روی موهای خشک اسپری کنید تا حتی بدترین موارد گره‌های مو هم باز شوند. فقط مایع را روی مویتان اسپری کنید و شانه کنید، تعجب‌آور است که چطور شانه به هیچ گرهی گیر نمی‌کند. می‌توانید مایع را روی موی خیس هم اسپری کنید و از آن به عنوان نرم‌کننده‌ای استفاده نمایید که روی مویتان می‌ماند. در هر دو صورت مویتان براق، نرم و درخشان می‌شود و حس خوشایندی در شما به وجود می‌آورد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت