loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 243 1394/12/17 نظرات (0)

رنگ کردن موهای سفید با دو روش کاربردی

رنگ کردن موهای سفید با دو روش کاربردی

در این مقاله برای اینکه شما بهتر با دو روش اکسیژن تراپی و پیگمنت تراپی آشنا شوید یک مثال فوق العاده ارائه می دهد :

مویی که پیکمنت های آبی و قرمز خود را از دست دهد در نتیجه زردی مو باقی می ماد که ممکن است به دلیل افزایش سن و یا کاهش املاح مهم بدن و یا حتی استرس زیاد و با انجام دکلره برروی مو عنوان کرد که در صورتی که هرکدام از این ها دلیل بر سفید شدن مو شود روش های اکسیژن تراپی و پیگمنت تراپی توصیه می شود.

فرض کنی دقصد رنگ کردن مهایی با 80% سفیدی را دارید و آن هم به رنگ بلوند 8 با تناژ دودی :

در روش اکسیژن تراپی شما باید رنگ شماره 10 طبیعی را با خرارت برروی مو فعال کرده تا فلس های مو باز شده و در نتیجه پیگمنت های زرد برروی مو ظاهر شود سپس رنگ شماره 8.1 و 7 را با اکسیدان 6% مخلوط کرده و به مدت 45 دقیقه موهایتان را به مخلوط تهیه شده آغشته نمایید و یکی از دلایل استفاده از رنگ شماره 7 را میتوان وجود تارهای سفید زیاد در مو عنوان کرد.

روش دوم برای رنگ کردن این مو تهیه شامپو شیمیایی با مخلوطی از رنگ 8.1 و رنگ شماره 8 و اکسیدان 6% به مدت 45 دقیقه برروی مو قرار دهید.

روش سوم را می توان استفاده از پیگمنت تراپی عنوان کرد کهع در این روش به اندازه مساوی و یا کمتر آبی استفاده نمود و این کار را با استفاده از اسفنج انجام دهید و سپس بعد از گذشت 15 دقیقه رنگ دلخواه را با رنگ طبیعی و اکسیدان 6% مخلوط کرده و به مدت زمان 30 تا 45 دقیقه موهایتان را به مخلوط تهیه شده آغشته نمایید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت