loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 969 1394/09/18 نظرات (0)

عکس شهره لرستانی قبل و بعد کاهش وزن

زیبایی شهره لرستانی بعد از لاغر شدن ,عکس قبل و بعد کاهش وزن

عکس شهره لرستانی قبل و بعد کاهش وزن


بیوگرافی شهره لرستانی :

شهره صالحی لرستانی متولد ۱۳۴۵ تهران بازیگر تئاتر و سینما و فیلمنامه‌نویس است.

نام اصلی : شهره صالحی لرستانی

زمینه فعالیت : بازیگر، فیلنامه نویس

ملیت : ایرانی

تولد : ۱۳۴۵

تهران

سال‌های فعالیت : فعالیت تئاتر از سال ۱۳۶۴ تا کنون

مدرک تحصیلی : فوق لیسانس فیلمنامه‌نویسی

زندگی

شهره لرستانی فعالیت خود را در تئاتر از سال ۱۳۶۴ با عنوان کارگردانی آغاز نمود.  در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داودنژاد به سینما راه یافت.

 عکس شهره لرستانی قبل و بعد کاهش وزن

ماجراهای من و چاقی

وقتی من بازیگری را دوباره شروع کردم، روانشناسم به من گفت به هیچ‌چیز فکر نکن و فقط دوباره کارت را شروع کن. از طرفی این‌طور نبوده که من اصلا به مسئله چاقی‌ام فکر نکنم و بی‌خیال باشم. منتها چون من بیماری‌ای دارم که عامل اصلی چاقی‌ام است، ابتدا باید بیماری‌ام را کنترل و درمان کنم و بعد شروع به رژیم یا هر اقدام دیگری برای لاغری بکنم. شاید باورتان نشود من لب به شکلات و شیرینی و این چیزها نمی‌زنم. من مشکل هیپوتیروئید دارم که یک قسمت داخل هیپوفیزم بد عمل می‌کند. الان تحت درمان هستم. منتهی همه می‌گویند این یک مشکل درونی و روحی است و واکنشی به غم‌ها و مشکلات زندگی‌ات بوده. حالا انشاءالله برنامه‌هایی برای آینده دارم. بالاخره از

شنبه‌ای شروع خواهم کرد.

عکس شهره لرستانی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت