loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 141 1394/08/29 نظرات (0)

10 تا از گرانترین کیف های دستی و دوشی زنانه جهان
گران ترین کیف دنیا,مدل کیف های گران قیمت

کیف ها در این روزگار جزو ملزومات خانم ها شده است. آن ها همیشه در مدل ها ، شکل ها ، رنگ ها ، قیمت ها و اندازه های مختلف وجود دارند. ما در اینجا 10 تا از گرانترین کیف های دنیا را به شما معرفی می کنیم.

10-  Marc Jacobs Carolyn Crocodile Handbag – $38,000

گران ترین کیف دنیا,مدل کیف های گران قیمت

جنس این کیف چرم تمساح می باشد. اين ساخته زيبا مارك جيكوب كارولين بخش های چرم داخلی و خارجی دارد.

Gadino Bag by Hilde Palladino – $38,470 - 9

گران ترین کیف دنیا,مدل کیف های گران قیمت

صرف نظر از نرمي و انعطاف پذيري ، استحكام چرم تمساح را دارد. ارزش گذاری اين كيف دستي از گادينو توسط صنعت فشن نروژ شده است. يكي از علت هاي اين قیمت بالا قلاب ساخته شده از طلاي سفيد و پوشانده شده با ٣٩ الماس گران قيمت سفيد است.

LV Tribute Patchwork Bag – $42,000  - 8

گران ترین کیف دنیا,مدل کیف های گران قیمت

درخشندگي و قالب منحصر به خودش را دارد . اين طراحي ، تركيبي از چند كيف دستي وصله شده  در يك كيف مي باشد که مثل داشتن چند كيف مختلف در يك زمان است . فقط ٢٠ تا از اين مدل توليد شده و ستاره موسيقي ، بيانسه خواهان يكي از آن ها مي باشد.

Leiber Precious Rose Bag – $92,000  -7

گران ترین کیف دنیا,مدل کیف های گران قیمت

به شكل يك گل رز كامل توليد شده است. اين كيف منحصر به فرد از چرم تهيه شده ، اما حقیقت این است که اين قیمت بالا به خاطر وجود سنگ هاي ارزشمندي است كه در اين كيف قرار دارند مانند الماس و تورمالين . يكي از زنان مشهور صاحب اين كيف همسر  می باشد . Matthew McConaughey

Hermes Matte Crocodile Birkin Bag – $120,000  -6

گران ترین کیف دنیا,مدل کیف های گران قیمت

این کیف جذاب برای ادای احترام بهJane Brikin  خواننده مشهور بريتانيايي طراحی شد .  از چرم درجه يك تمساح ساخته شده و قلاب های آن با ١٠ الماس سفيد جذاب تر شده اند. براي افرادي كه اين همه پول براي خريد اين كيف ندارند هرمس مدل ارزان تر اين كيف با قيمت ٥٠٠٠ دلار را پيشنهاد مي دهد كه اين رقم هم هنوز براي بسياري از مردم زياد به حساب می آید.

Urban Satchel Louis Vuitton Bag – $150,000  -5

گران ترین کیف دنیا,مدل کیف های گران قیمت

 طراحي عجيب ديگر اين شركت این کیف است. خانه مد اين محصول را كيف سطل زباله اي ناميدند كه شامل بطري آب معدني ، پاكت سيگار و آدامس جويده شده می باشد. اين كيف دوشي شهري بيشتر شبيه يك منطقه نگهداري زباله است تا كيف يک خانم.

Lana Marks Cleopatra Bag – $250,000  -4

گران ترین کیف دنیا,مدل کیف های گران قیمت

در واقع سطح بزرگتري از مد را با تولید اين كيف ارايه داد. اين كمپاني هر سال يک مدل كيف طراحي مي كند كه در شكل و رنگ با هم متفاوتند . جنس اين كيف از چرم تمساح با يك پوشش نقره اي مي باشد. قلاب آن از طلاي سفيد ١٨ عيار كه از ١٥٠٠ الماس سياه و سفيد پوشانده شده تشکیل شده است.

Chanel “Diamond Forever” Handbag – $261,000  -3

گران ترین کیف دنیا,مدل کیف های گران قیمت

 هيچ چيزي نمي تواند به نام الماس هميشگي اين كيف دستي صدمه وارد كند ، اين كيف از چرم تمساح با كيفيت عالي ساخته شده  است ، همراه با ٣٣٤ الماس كه جمعا وزنش ٣.٦٥ قيراط  مي شود. بند دوشي از طلاي سفيد مي باشد. قيمت بالاي اين كيف از همه اين موارد ناشي می شود. فقط ١٣عدد از این کیف موجود است كه ٥ تا از آن ها در آمريكا مي باشد.

Hermes Birkin Bag by Ginza Tanaka – $1.9 million  -2

گران ترین کیف دنیا,مدل کیف های گران قیمت

این کیف از جنس پلاتين است كه ارزش بسيار زيادي دارد . در سطح بيروني ٢٠٠٠ الماس دارد. بهتر از همه، اين كيف داراي يك بند داراي الماس مي باشد كه قابلیت جدا شدن داشته و می توان از آن به عنوان دستبند يا گردنبند استفاده کرد . الماس مركزي اين كيف يك الماس ٦ قيراطي گلابي شكل مي باشد، كه مي توان از آن به عنوان گل سينه استفاده کرد. پلاتين و الماس تركيب ارزشمند و گرانی می باشد.

Mouawad’s 1001 Nights Diamond Purse – $3.8 million  -1

گران ترین کیف دنیا,مدل کیف های گران قیمت

این کیف به عنوان گران ترين كيف دنيا در گینس ثبت شده است. اين طرح زیبا كار ١٠ طراح حرفه اي با ٨٨٠٠ ساعت وقت می باشد. اين كيف قلبي شكل از  طلای سفید ١٨عیار تهيه شده اما درخشندگي اصلي آن به خاطر وجود سنگ هاي درخشان  مانند : ٥٦ الماس صورتي و ١٠٥ الماس زرد و  ٤٣٥٦ الماس بي رنگ می باشد.


گران ترین کیف دنیا
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت