loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 81 1394/08/18 نظرات (0)

پنج روش برای صرفه جویی در خرید

پنج روش برای صرفه جویی در خرید


خرید در عین حال که لذت بخش است، ممکن است ترسناک هم باشد، زیرا ممکن است شماهم خیلی از اقلامی را که به آنها احتیاجی ندارید،خریداری کنید و بعد هم جز پشیمانی نتیجه دیگری نداشته باشد.

اما خوشبختانه برای هر مشکلی راه حلی هست، ما در این جا قصد داریم شما را با روش هایی آشنا کنیم که بتوانید در خرید هایتان صرفه جویی کنید و واقعا از خرید خود لذت ببرید!

۱)فریب کالاهای ارزان قیمت را نخورید:

گاهی ما کالاها ی ارزان قیمتی را می بینیم که ممکن است قیمت کم آنها باعث شود بیشتر از نیازمان خرید کنیم، در واقع این کار کاملا اشتباه است زیرا به جز موارد محدودی، که به علت حراج های آخر فصل و یا دلایلی دیگر، اکثر این کالاها بی کیفیت هستند.

پنج روش برای صرفه جویی در خرید

۲)زود تصمیم به خرید نگیرید:

گاهی اوقات شما کالای خاصی مد نظرتان است که باید با صبر و حوصله بیشتری به خرید بپردازید، تا آن را پیدا کنید ولی گاهی اوقات عجول بودن شما باعث می شود کالای دیگری را خریداری کنید و به این دلیل که هنوز رضایت کامل از خریدتان ندارید، چندین کالای دیگر را هم که مشابه با کالای مورد نظرتان باشد می خرید، در نتیجه هزینه هایتان افزایش می یابد.

۳)حرفه ای خرید کنید:

هنگامی که مراسم بزرگی مثل مهمانی یا عروسی را در پیش دارید، بهتر است با برنامه ریزی دقیق، خرید های تان را تا قبل از مراسم انجام دهید، زیرا در این شرایط به این دلیل که مجبور به خرید کالای مورد نظرتان هستید، باید هر کالایی را به هر قیمتی خرید کنید، که ممکن است هزینه هایتان افزایش یابد.

پنج روش برای صرفه جویی در خرید

۴)هرآنچه نیاز دارید بخرید:

خیلی از اوقات کالاهایی را که می خریم، واقعا نیازی نداریم و صرفا بی هیچ دلیل و نیازی خریداری می شوند، اما این را همیشه در نظر داشته باشید، این کار یکی از شایع ترین دلایلی است که باعث بالا رفتن هزینه های تان می شود.

۵)نباید هر چیزی را خرید:

شاید شما هم هنگام بازدید از فروشگاه ها عطشی تمان نشدنی برای خرید کالا داشته باشید، اما این کار درستی نیست و می بایست حتی کالاهای مورد نیازتان را هم با دقت خریداری کنید تا هم کیفیت خوب و هم قیمت مناسب داشته باشند.

صرفه جویی در خرید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت