loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 121 1394/08/06 نظرات (0)
مراقبت از پوست با محصولات طبیعی و ارگانیک
مراقبت از پوست با محصولات طبیعی و ارگانیک
محصولات مراقبت از پوست طبیعی، می­تواند برای شما جذاب باشد، اگر بخواهید کم­تر از مواد مصنوعی و شیمیایی استفاده کنید. اما آیا محصولات طبیعی که قیمت بالاتری دارند، واقعا برای پوست شما بهترند؟
نمی­توانید پوستتان را از نظرها پنهان کنید، بنابراین باید از آن مراقبت کنید. مایلید بهترین چهره را با پوست شفاف، درخشان، صاف و طبیعی خود به دیگران نشان بدهید. و ممکن است بخواهید بیشتر هزینه کنید و از محصولاتی استفاده کنید که دارای مواد طبیعی هستند یا روی آن­ها برچسب "ارگانیک" دارد.
اما همه‌ی این­ها واقعا به چه معناست؟ آیا برچسب "طبیعی" و "ارگانیک" ارزش هزینه­ی بیشتر را دارد؟ آیا واقعا این محصولات برای پوست و محیط زیست مناسب­تر هستند؟

تمام این­ها بستگی به این دارد که شما از محصولی که تهیه می‌کنید چه انتظاری دارید و اینکه پوست خاص شما چه چیزی نیاز دارد.

مراقبت از پوست با محصولات طبیعی و ارگانیک

آیا طبیعی بهتر است؟
زمانی که می­خواهید از میان محصول طبیعی و غیرطبیعی یکی را انتخاب کنید، ابتدا به این فکر کنید که چه چیزی برای شما مهم است؟ چه انتظاری از محصول مورد نظر دارید؟ آیا دنبال محصولی هستید که پوستتان را تحریک نکند و به شما نتایج بهتر و پوست سالم­تری بدهد و تاثیر کم­تری بر محیط زیست داشته باشد؟
اگر به دنبال محصولی معطر با بسته­بندی قابل بازیافت هستید، پس بهتر است محصولات طبیعی یا ارگانیک را انتخاب کنید.
اما بیش از حد برای  خواندن برچسب­ها وقت نگذارید. اصولا محصولات طبیعی همیشه بهتر نیستند، یا الزاما بی­خطر نیستند و همیشه نتایج بهتری ندارند.
افراد با پوست حساس ممکن است بخواهند از محصولات طبیعی استفاده کنند تا پوستشان دچار حساسیت نشود، اما این راه‌کار همیشه هم جواب نمی­دهد.
اگر قصد دارید یک محصول طبیعی را امتحان کنید، اجازه دهید قدری زمان بگذرد تا ببینید که آیا واقعا با پوست شما سازگار است و واقعا به قیمتش می­ارزد یا خیر.

حدود یک ماه برای مشخص شدن این موارد صبر کنید.

مراقبت از پوست با محصولات طبیعی و ارگانیک

محصولی ویژه برای نوع خاصی از پوست:
اگر کنجکاوید که بدانید آیا یک محصول طبیعی مشخص، برای پوست شما بهتر است یا خیر، ببینید پوست شما به چه چیزی نیاز دارد. به این نکته هم توجه داشته باشید که الزاما نباید محصول طبیعی (یا گران­تر) را انتخاب کنید تا پوست بهتری داشته باشید.
گرچه محصولات حاوی بلغور جو به مرطوب کردن پوست کمک می­کنند، اما محصولات زیادی هم هستند که بدون داشتن بلغور جو همین کار را انجام می­دهند. سویا به پوست شما قابلیت ارتجاع و استحکام می­بخشد. اما محصولات دیگری هم هستند که این کار را حتی بهتر از محصولات حاوی سویا انجام می­دهند.
بسیاری از محصولات طبیعی که به عنوان محصولات بهتر برای پوست عرضه می­شوند، حاوی آکای بری یا چای سبز یا روغن زیتون یا بابونه یا انار و ... هستند. در مورد فواید این­ها برای پوست باید بیشتر مطالعه و بررسی شود و نتایج منفی احتمالی آن‌ها مشخص شود پیش از آن­که این محصولات را به عنوان محصولات بهتر بدانیم.
نتایج یک محصول ارزان غیر طبیعی، می­تواند درست به اندازه­ی یک محصول طبیعی خوب باشد. به هر حال باید محصولات طبیعی را برای پیدا کردن حساسیت احتمالی پوست آزمایش کنید اما محصولات غیر طبیعی معمولا حساسیت ایجاد نمی­کنند.
محصولات طبیعی می­توانند در سلامت پوست بسیار موثر بوده و دوست­دار محیط زیست باشند، اما مجبور به انتخاب آن­ها نیستید. چیزی که اهمیت دارد این است که محصولی را انتخاب کنید که پوست شما را مرطوب، شفاف و بدون لکه نگه­دارد، حال می­خواهد طبیعی باشد یا نباشد.

مراقبت از پوست با محصولات ارگانیک

منبع:مانالیا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت