loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 339 1392/03/28 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/fashionlite/mode/Y/07.jpg

بازار خودرو در انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها

ایجاد امید در بازارهای اقتصادی درجهت بهبود شرایط بحران زده اقتصاد ایران در پی تلاطمات ارزی و تشدید تورم و تحریم ها باعث شده تا دلالان تا حدودی عقب نشینی کنند. بطوریکه با حاکم شدن روند نزولی بر بازار ارز و طلا دیگر بازارهای اقتصادی به ویژه بازار خودرو تحت تاثیر قرار گرفته است و قیمت ها نیز در این بازار با کاهش مواجه شده اند. این درحالیست که قبل از انتخابات دلالان با سوء استفاده از تحریم صنعت خودرو با برهم زدن تعادل عرضه و تقاضا در بازار خودرو باعث افزایش قیمت ها شده بودند.

به گزارش راه دانشجو، اگرچه هنوز تصویر برنامه های اقتصادی دولت یازدهم کامل نیست و باید منتظر ماند تا تیم اقتصادی کابینه رییس جمهور منتخب مشخص شوند تا بر مبنای آن با توجه به تجارت و سوابق این مدیران بتوان سمت و سوی برنامه اقتصادی در آینده را پیش بینی کرد با این حال بازارهای اقتصادی روی خوش به دولت یازدهم نشان داده اند و کاهش قیمت ها یکی از نشانه ها آن است.

بازار خودرو نیز در پی مشخص شدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری روند نزولی بخود گرفته و قیمت ها در حال شکستن است. بطوریکه از ابتدای این هفته وارد آمدن شوک تورمی مثبت به بازار خودرو، این مسئله باعث کاهش قیمت‌ها شده است. این درحالیست که برخی از منابع خبری عنوان کرده بودند که هفته گذشته با بروز شوک قیمتی در بازار خودرو قیمت این محصولات در حد قابل ملاحظه‌ای افزایش یافت چرا که  دلالان و واسطه‌ها نیز وارد عمل شدند تا با خرید خودرو از خودروسازان و احتکار آن، این محصولات را در زمان مناسب و به قیمت بالاتری به فروش برسانند؛ اقدامی که به نوبه خود رشد قابل توجه قیمت خودرو در بازار آزاد در هفته گذشته را به دنبال داشت.

اما اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری با ایجاد جو مثبت موجب کاهش نسبی قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی در روزهای اخیر شده است بطوریکه تا حدودی قیمت ها نسبت به هفته گذشته با افت مواجه شده اند. ترزیق جو مثبت و کاهش قیمت ها در حالیست که بازار خودرو در فهرست تحریم های جدید آمریکا قرار دارد و اجرایی خواهد شد اما در مقابل کارشناسان معتقدند این اقدام تاثیری بر روند فعالیت‌ها در صنعت خودروی ایران نخواهد داشت اگر نرخ ارز ثبات پیدا کند و تورم مهار شود می توان آینده روشنی برای خودروسازان متصور شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت