loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 129 1394/07/03 نظرات (0)

مدل عینک آفتابی زنانه,مدل عینک آفتابی مردانه

ویژگی های عینک آفتابی استاندارد + آَشنایی با برترین عینک‌های آفتابی پاییزی 2016

عینک‌های آفتابی انواع و شکل‌های مختلفی دارند و هر فصلی که می‌رسد مدل‌های خاصی محبوب‌تر می‌شوند. تابستان امسال نیز مدل‌های مختلفی بودند که توانستند بین مردم طرفدارهای خاصی پیدا کنند و محبوب شوند. در اینجا می‌خواهیم به تعدادی از مدل‌های محبوب برای پاییز 2016 اشاره بکنیم.

فریم‌های گرد:
 عینک‌های آفتابی با فریم گرد بسیار محبوب شده‌اند و رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی نیز دارند. انتخاب شما در زمینهٔ رنگ بسیار متنوع است؛ می‌توانید عینک‌های مختلفی از مشکی سیر تا قرمز را انتخاب کنید.

عینک‌های کلاسیک گربه‌ای:
 عینک‌های گربه‌ای در بین خانم‌ها بسیار محبوب شده‌اند، چراکه ظاهر آن‌ها را کاملاً متفاوت و تک می‌کند و با استایل آن‌ها کاملاً هم‌خوانی دارد. عینک‌های فریم سفید با لنزهای آینه‌ای و عینک‌های کلاسیک قهوه‌ای از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند.

فریم‌های بزرگ:
 عینک‌های فریم بزرگ استایل خاصی را به شما می‌بخشند و جزء عینک‌های محبوب پاییز ۲۰۱۵ محسوب می‌شوند.

فریم‌های کلفت:
 عینک‌هایی که فریم کلفت و کلاسیک دارند، ظاهری جذاب و کلاسیک به شما می‌دهند. این مدل عینک‌ها پاییز امسال بسیار محبوب شده‌اند.

عینک‌های متفاوت:
 تابستان امسال عینک‌هایی که ظاهری متفاوت و بامزه داشتند، بسیار محبوب شدند. حتی عینک‌های گربه‌ای نیز، بزرگ‌تر و نوک تیزتر و کلفت‌تر شدند. اگر می‌خواهید بسیار متفاوت از دیگران باشید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ این دست از عینک‌های آفتابی بروید و در پاییز هم از آن‌ها استفاده کنید.

فریم‌های شیشه‌ای:
 فریم‌های شیشه‌ای بسیار جذاب و دوست‌داشتنی هستند و یکی از مدل‌های محبوب پاییزی هستند. در بین تمام مدل‌های متنوع عینک، فریم‌های شیشه‌ای مدلی تک و خاص به شما می‌روند.

عینک‌های تماماً مشکی:
 در بین تمام عینک‌های رنگی موجود در بازار، عینک‌های تماماً مشکی یکی از مدل‌های برتر سال ۲۰۱۵ هستند. این مدل عینک‌ها با فریم و لنز مشکی، انتخاب محبوب میان خانم‌ها و آقایان است.

عینک‌های آینه‌ای:
 عینک‌های آینه‌ای با استایل‌های براق بسیار هم‌خوانی دارند. این مدل عینک‌ها بسیار جالب‌اند و باید قبول کنیم ظاهر جذابی دارند.

فریم‌های طرح‌دار:
 عینک‌های طرح‌دار هم بسیار شیک و جذاب‌اند و هم ظاهری کلاسیک دارند. پلنگی، گل‌ٔدار و هنری از جمله طرح‌های این دست از عینک‌ها هستند. این مدل‌ها استایل شما را تک و متفاوت می‌کند.

عینک‌های مدرن کلاسیک:
 این دست از عینک‌های ترکیبی از مدل‌های کلاسیک با مدل‌های مدرن هستند که در پاییز امسال بسیار محبوب خواهند شد.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت