loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 397 1395/02/13 نظرات (0)

چگونه هنگام آرایش کردن دچار اشتباه نشویم؟

اشتباهات آرایشی,آموزش ارایش کردن

راهکار هایی برای جلوگیری از اشتباهات آرایشی
میک آپ یا آرایش صورت طی دوره ها مختلف پس از پیدایش مد و یا حتی آداب و رسوم باستانی قبل از پیدایش مد همواره جزئی از زیبایی زنان محسوب شده است ، برای هر مراسمی و یا رفتن به مکان های عمومی آرایش صورت بسته به غلظت خود جزئی جدای ناپذیر از زیبایی زنان است، و حتی می توان اسم آن را سنت گذاشت ، سنتی که از مصر باستان و حتی قبل تر به ما رسیده است؛ اما همانطور که شاهد آن هستید طی دوره های مختلف ابزار و لوازم آرایشی تغییر پیدا کرده اند از آن سرمه دوره باستان به انواع کانسیلر ها و ریمل ها و… تبدیل شده اند ، و همین طور که رو به پیشرفت می روند مدل ها و استایل های آرایشی هم پیشرفت می کنند و هر پیشرفتی هم تنها شامل زیبایی نیست بلکه شامل پیشرفت نواقص و اشتباهات آرایشی نیز می شود، حتما بارها شده که زمان زیادی برای آرایش کردن نداشتید و مجبور بودید که به سرعت خود را آماده مراسمی بکنید و ناگهان خط چشم را غلط کشیده اید! یا رنگ صورت خود را زیادی سرخ کرده اید ! و این یعنی یک فاجعه آرایشی!! اما نگران نباشید ما در این مطلب به مواردی اشاره می کنیم که با رعایت آن ها می توانید چند نمونه از این فاجعه های آرایشی را اصلاح کنید و به مراسم خود برسید.

 زمانی که صورتتان بیش از حد برنز و یا سرخ می شود
زمانی که شما هنگام آرایش, صورتتان را بیش از حد سرخ و یا برنز می کنید ، یک راه حل ساده وجود دارد که دیگر شما را نیازمند پاک کردن کامل آرایش و شروع کردن از اول نمی کند، این راه حل سریع استفاده از یک اسفنج آرایشی مناسب و با کیفیت است که شما با کشیدن اسفنج بر روی پوست خود و حالت ضربه زدن می توانید سرخی پوست خود را کاهش دهید.

اشتباهات آرایشی,آموزش ارایش کردن

زمانی که آرایش شما خیس می شود و در صورتتان پخش می شود
یکی دیگر از فاجعه های آرایشی پخش شدن آرایش است، در طول مدت زمان زیادی که از آرایش شما بگذرد و در پی تحرک صورت شما عرق کند ، باعث خیس شدن آرایش و پخش شدن آن در صورت می شود همچنین عرق کردن باعث از بین رفتن برخی از ثابت کننده های آرایش نیز می شود ، یک راه حل این فاجعه استفاده از ثابت کننده مناسب است و دیگر راه  بسیار ساده و سریع همراه داشتن یک پاک گننده موضعی است! (گوش پاککن) شما با استفاده از آن می توانید دقیقا مناطقی که آرایشتان به هم خورده را به آرامی با گوش پاککن پاک کنید و دوباره آرایش کنید.


اشتباهات آرایشی,آموزش ارایش کردن

ناخن های شکسته
ناخن های شکسته یکی از دردناک ترین فاجعه های آرایشی است که می توان با آن روبرو شده زیرا ناخن های شکسته به صورت مکرر به هر چیزی از لباس گرفته تا مو های شما گیر می کند! اما وقتی ناخن شما می شکند با همراه داشتن یک ابزار ناخن می توانید به سرعت شکستگی آن را ترمیم و جلوگیری کنید از بیشتر شدن شکستگی ناخن.


اشتباهات آرایشی,آموزش ارایش کردن

مژه های افتاده و شکسته
شاید هیچ چیز به اندازه یک مژه نامنظم و افتاده نتواند زیبایی چشم شما را خراب کند، شما با استفاده از یک فرمژه قدیمی که مدت هاست از مد افتاده می توانید به مژه های خود فرم دهید! همچنین پس از فر دادن مژه های خود با آن دستگاه دوست داشتنی قدیمی با یک ریمل حجم دهنده و براق که فاصله بین مژه ها را افزایش می دهد می توانید به یک زیبایی فوق العاده در چشمانتان دست یابید.


اشتباهات آرایشی,آموزش ارایش کردن

لب های خشک و تَرک خورده
بار ها شده که یک رژ لب مات و ضخیم را بر روی لبان خود بزنید و چندی بعد ببینید که رنگ مات زیبا حالا تبدیل به تیکه های رنگی ترک خورده و جدا از هم شده است،  برای جلوگیری از این فاجعه همواره از یک مرطوب کننده لب استفاده کنید ، نگذارید لبهایتان خشک بماند و گاهی نیز از برق لب استفاده کنید.


اشتباهات آرایشی,آموزش ارایش کردن

اشتباهات آرایشی,آموزش ارایش کردن

تایپ و گردآوری:مجله زیبایی لایت مد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت