loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 319 1394/08/01 نظرات (0)

موهای لخت و صاف را پرپشت کنید!!

موهای لخت و صاف را پرپشت کنید!!

موهای لخت طوری به نظر می‌رسند که انگار تارهای‌شان از تارموهای ضخیم کمتر است. ممکن است مدل موهایی که درست می‌کنیم بی‌روح باشد و صبح که جلوی آینه می‌رویم خراب شده باشد.خوب چاره چیه؟! با لایت مد همراه باشین!

موهای لخت طوری به نظر می‌رسند که انگار تارهای‌شان از تارموهای ضخیم کمتر است. ممکن است مدل موهایی که درست می‌کنیم بی‌روح باشد و صبح که جلوی آینه می‌رویم خراب شده باشد. برای همین است که خیلی از آرایشگرها به کسانی که موهای لختی دارند  پیشنهاد می‌کنند موهای‌شان را همیشه کوتاه نگه دارند. اینگونه وزن موها پایین نمی‌افتد و شل نمی‌شود. اما اگر موی کوتاه دوست نداشته باشید، چه؟ پیشنهاد می‌کنیم کارهایی که هر روز روی موهای‌تان انجام می‌دادید و محصولاتی که استفاده می‌کردید را کنار بگذارید و ببینید چه تغییری رخ خواهد داد.
شامپو و نرم‌کننده‌های پرپشت کننده در حال رواج بیشتری هستند. شامپوهایی استفاده کنید  که دارای ویتامین و روغن‌های ضروری باشند. اگر موهای لخت اما فر دارید، از نرم کننده‌ای استفاده کنید که مخصوص موهای فر باشند و این بار سعی کنید مقدار کمتری مصرف کنید. با این کار دیگر نرم کننده‌تان موهای‌تان را خیلی سنگین و چرب نخواهد کرد. همیشه روی ساقه‌ها بزنید و به ریشه‌ها نزنید.

موهای لخت و صاف را پرپشت کنید!!
اگر بعد از شستن موهای‌تان بیرون از خانه می‌روید...
تا جایی که می‌توانید بگذارید مو با جریان طبیعی هوا خشک شود. سپس موس لیفتینگ ریشه مو بزنید تا برای سشوار آماده شود. با کشیدن موها به وسیله برس از سمت ریشه به بیرون، موهای‌تان را خشک کنید. می‌توانید سرتان را هم به پایین بیاورید.
به محض اینکه خشک شد، محصولا را به موهای‌تان بزنید. کرم و ژل‌ها  فقط موهای پخش را صاف می‌کنند. حتی اسپری‌های مو هم ممکن است تاثیر بلعکسی داشته باشند. اگر به محصولی نیاز دارید، بهتر است آنی را بخرید که به موهای‌تان حجم دهد و در آن کلمه به کار رفته باشد. مانند شامپوهای خشک که مانند اسپری مو عمل می‌کنند  
در حین حالت دادن به موهای‌تان، موهای‌تان را با ملایمت پوش دهید. نه آنقدر که گره بیفتد و به هم ریخته شود. فقط در حدی که کمی حجم بگیرد. اگر موهای‌تان صاف است می‌توانید آنها را کمی فر کنید. موها را دور بیگودی بپیچانید و به آرامی داخل آنها را شانه بکشید تا فر ساحلی ایجاد شود. اگر موهای‌تان به خوبی فر نشد باید وقت بیشتری برایش بگذارید.
موهای لخت و صاف را پرپشت کنید!!
اگر می‌خواهید بعد از شستن موهای‌تان بخوابید...

این کار ممکن است برای بعضی‌ها ناامید کننده باشد. اما خوابیدن با موهای خیس برای کسانی که موهای صاف و لختی دارند اصلا ایده خوبی نیست و باعث می‌شود موهای‌تان بیشتر و بدتر صاف شود و حالت عجیب و غریبی به خود بگیرند. قبل از خواب بگذارید موهای‌تان با جریان هوا خشک شود و یا اینکه با سشوار خشک کنید. قبل از اینکه بخوابید موهای‌تان را خیلی شل گوجه‌ای ببندید و یا بپیچید و صبح برس کنید. اما زیادی هم برس نکنید. اگر زیادی از حد برس کنید باعث می‌شود موهای‌تان بیش از حد به پایین بیفتد و از بافت خود خارج می‌شود. موهای لخت باسد پرپشت به نظر برسند.


گردآوری و بازنشر:مجله زیبایی لایت مد

wWw.LiteMode.iR

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت